Mercury - Sufjan Stevens/Bryce Dessner/Nico Muhly/James McAlister

All that I've known to be of life
我曾深谙生活的意义
And I'm gentle
那时我正年轻 温文尔雅
You ran off with it all
你却偷走了我所有的温柔
And I'm faithful
我愿意赤诚不改
All that I've held within my arms
所有痛苦被我深深藏进臂弯
And I'm weightless
我如同失重
You ran off with it all
你偷走了我所有重力
And I'm speechless
我无话可说
All that I've said to get it right
我所有说过的话似乎都已成谶
And I'm confident
我自傲着
You ran off with it all
是你偷走了我所有矜傲
And I'm steadfast
我终于坚定
All that I thought, to be precise
我所有想法 百密一疏
And I'm consequence
我是唯一的结论
You ran off with it all
你偷走了我的所有
And I'm sorry
我想抱歉
And I'm sorry
我很抱歉
All that I've known to be at peace
我只愿再留自己一片安宁
And I'm desperate
我孤注一掷
You ran off with it all
你偷走了我的一切
And I'm restless
我坐立不安
All that I've known to be of love
你偷走了我的一切
And I'm gentle
我曾温柔
You ran off with it all
你却偷走了我所有温柔
And I'm desperate
我孤注一掷
All that I dreamed
我所有曾经梦过的
Where do you run, where do you run to?
你到底向着何处 到底向着何处奔跑
And I'm evidenced
我终于明晓
All that I dreamed
我所有的曾经梦过的
Where do you run, where do you run to?
你到底向着何处 到底向着何处奔跑
And I'm faithless
我的信仰破碎
All that I dreamed
我所有的曾经梦过的
Where do you run, where do you run to?
你到底向着何处 到底向着何处奔跑
And I messed up
终于我搞砸一切
All that I dreamed
我所有的曾经梦过的
Where do you run, where do you run to?
你到底向着何处 到底向着何处奔跑
Carry on friends
继续吧 朋友
Where do you run?
你到底向着何处奔跑

评论
热度 ( 1 )

© lilybach | Powered by LOFTER